Bestyrelsesmøde den 20.10.2025
Deltagere: Poul Valdemar, Claus Raahauge, Thomas Severinsen, Benny Kuhlmann, Merete Larsen og Anni Hansen
- Generalforsamling 2026:
På valg er: Poul, Claus og Anni – alle er villige til genvalg.
Der skal vælges ny revisor – Winnie Larsen er på valg, og der skal vælges ny revisor suppleant – Eddi Grundahl er på valg.
- Hovedprøve 2026:
Anni Hansen er prøveleder. Standkvarter bliver Hotel Aarslev Kro, Silkeborgvej 900, 8220 Aarslev. Prøven afholdes i dagene 06.-07.-08.marts 2026.
Thomas Severinsen står for terræn, hvilket der er ved at være styr på.
- SJD – ny struktur:
Bestyrelsen udarbejder kommentarer/svar til Søren Stenhøj i forhold til hans indlæg om ny struktur i SJD.
- Henvendelse fra Rasmus Jacobsen om uddannelse til eksteriørdommer på breton:
Rasmus Jacobsen har henvendt sig til Dansk Breton Klubs bestyrelsen i forhold til, at han gerne vil tage uddannelse som eksteriørdommer på bretons.
Poul meddeler Rasmus, at han har bestyrelsens fulde opbakning.
- Løst og fast v/alle – har vi noget til bladet?:
Merete sender noget til Søren
Claus har sendt
Poul sender noget om Sneppemesterskab 2026.
- Økonomi v/Benny:
Vi fastholder kontingentsats i 2026.
- Evt:
Merete oplyser, at der pt er tilmeldt 11 hunde til C-prøven. Der er styr på dommerne.
Avlsvejledningen udarbejder forslag til evt. ny ”underside” til hjemmesiden – hvor der kan opslås hunde, unghunde eller hunde til omplacering.
Næste møde er aftalt til 12.01.2026 kl. 19.00 – Anni indkalder via Teams.
Bratten den 25.10.2025
Anni Hansen